top of page

Όλα τα παιγνίδια για όλα τα παιδιά

Οι άνθρωποι δεν σταματούν να παίζουνε επειδή γερνάνε. Γερνάνε επειδή σταματούν να παίζουνε.

Όλιβερ Χόλμς (Oliver W. Holmes)

Παιδί και παιγνίδι, έννοιες ταυτόσημες. Μια πολύ καλή εργασία των Ε' και Στ' τάξεων του 2θεσίου Δημοτικού μελετά την εξέλιξη του παιγνιδιού, ατομικού και ομαδικού, από την αρχαιότητα, στους χρόνους του Βυζαντίου, της Τουρκοκρατίας και τη σύγχρονη εποχή. Από τις αρχαίες πλαγγόνες και τα αθύρματα ως τα ηλεκτρονικά παιγνίδια του σήμερα, το παιγνίδι παρουσιάζεται στη διαχρονική του εξέλιξη. Μελετάται η διαχρονικότητα κάποιων παιγνιδιών και η παρουσία τους σε διάφορες εκδοχές σε διάφορες χώρες. Τέλος, παρουσιάζονται σχετικές εργασίες χειροτεχνίας των παιδιών που με διάφορα απλά υλικά έφτιαξαν μια σειρά από όμορφα παιγνίδια: κουκλίτσες, μπάλες, αλογάκια αλλά και παιγνίδια εμπνευσμένα από παλιότερες εποχές.

Πολλά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά της Ε' και Στ' του 2θεσίου!!! Θερμά συγχαρητήρια και στη δασκάλα τους Φωτεινή Μάνη, καθώς και στους εκπαιδευτικούς Δημήτριο Κουτσομητρόπουλο (πληροφορικής), Παρασκευή Παναγάκη (Αγγλικών) και Διονύσιο Παπαγιαννόπουλο (φυσικής αγωγής) για το όλο αποτέλεσμα!!!

bottom of page